Construiește Cel Mai Mare Premiu al Lumii: Grupul LEGO și Cupa Mondială FIFA™ marchează începutul primei lor colaborări

Construiește Cel Mai Mare Premiu al Lumii: Grupul LEGO și Cupa Mondială FIFA™ marchează începutul primei lor colaborări
  • Grupul LEGO și FIFA World Cup 2026™ anunță semnarea unui parteneriat pentru turneul de anul viitor
  • Legendarul Trofeu Oficial al Cupei Mondiale FIFA™, construit în premieră din piese LEGO la scala 1:1, este deja disponibil pentru precomenzi 
  • Colaborarea va oferi experiențe unice de joacă pentru fani în perioada de dinaintea și de pe durata turneului, permițându-le fanilor LEGO și fanilor Cupei Mondiale FIFA să construiască, să se joace și să sărbătorească împreună cel mai mare eveniment sportiv mondial din 2026.

Într-o colaborare perfectă atât pentru pasionații de LEGO®, cât și pentru iubitorii fotbalului, Grupul LEGO se alătură Cupei Mondiale FIFA 2026™ pentru a aduce creativitate și distracție în lumea fotbalului ca niciodată până acum, pentru fanii de toate vârstele din întreaga lume.

Înaintea turneului, Grupul LEGO va dezvălui o gamă specială de produse dedicate celui mai important eveniment fotbalistic, primul produs anunțat fiind legendarul trofeu oficial al Cupei Mondiale FIFA™, realizat în colaborare cu FIFA.

Lansarea va fi în martie 2026, iar această primă replică oficială, detaliată la scară 1:1 a celui mai important trofeu din fotbalul mondial le permite fanilor să aducă acasă o bucată din magia turneului și să-și arate pasiunea pentru fotbal înaintea celui mai mare eveniment sportiv mondial din vara viitoare. Impresionantul trofeu, realizat din 2.842 de piese LEGO, include o scenă ascunsă inspirată din universul fotbalului care poate fi deschisă prin intermediul unei glisări în partea superioară a globului.

În interiorul setului se află logo-ul Cupei Mondiale din 2026, precum și o minifigurină exclusivă FIFA, care ține în mână un trofeu miniatural al Cupei Mondiale FIFA, permițând tuturor fanilor să se imagineze câștigători. O placă imprimată sub bază enumeră toate echipele câștigătoare ale trofeului Cupei Mondiale din 1974, adăugând un aspect colecționabil și istoric setului.

Trofeul folosește, de asemenea, două elemente aurii diferite – cărămizi lăcuite și piese aurii turnate. Este pentru prima dată când într-un set LEGO sunt folosite atât de multe piese aurii. 

Julia Goldin, director de produs și marketing la Grupul LEGO, a declarat: „Brandul LEGO a celebrat întotdeauna puterea creativității, inspirând oameni de toate vârstele să se conecteze prin bucuria de a construi și de a se juca. Colaborarea cu FIFA World Cup 2026™ reprezintă o oportunitate incredibilă de a onora cel mai cunoscut turneu din lume și pasiunea globală pe care o stârnește. Trofeul FIFA World Cup este un simbol universal al succesului și al unității, iar acum, prin creativitatea cărămizilor LEGO, fanii de pretutindeni pot experimenta emoția acestuia - piesă cu piesă - în adevăratul stil LEGO. Acesta este doar începutul colaborării noastre și suntem încântați să unim familiile și fanii din întreaga lume în celebrarea fotbalului, a imaginației și a unuia dintre cele mai legendare simboluri ale acestui sport într-un mod cu totul nou.” 

Romy Gai, directorul comercial al FIFA, a declarat: „Suntem încântați să anunțăm această colaborare inovatoare cu Grupul LEGO. Brandul LEGO este unul dintre cele mai îndrăgite și iconice branduri din lume, așa că unirea forțelor cu ei pentru a oferi fanilor fotbalului din întreaga lume ocazia de a construi propria versiune a celui mai prestigios trofeu din sport, Cupa Mondială FIFA, asigură o sinergie perfectă. Este pentru prima dată când FIFA și Grupul LEGO colaborează la un astfel de proiect, iar cu cea mai mare, cea mai bună și cea mai incluzivă Cupă Mondială FIFA care se apropie cu pași repezi, sperăm ca fanii să profite de această ocazie pentru a îmbrățișa spiritul celui mai mare eveniment sportiv mondial și să aducă o mică parte din atmosferă în casele lor, pentru a o păstra pentru totdeauna.” 

Roberto Carlos, câștigătorul Cupei Mondiale FIFA pentru Brazilia în 2002, a declarat: „Câștigarea Cupei Mondiale FIFA a fost unul dintre cele mai incredibile momente din viața mea și nu voi uita niciodată senzația pe care am avut-o când am ținut trofeul în mâini. Știu că nu am fi reușit fără fanii noștri extraordinari și fără ceea ce înseamnă acest trofeu pentru ei. Acum, cu setul LEGO World Cup Trophy, fanii pot crea propria versiune și pot aduce magia acasă. Nu este vorba doar de construirea unui trofeu, ci de împărtășirea dragostei pentru fotbal cu familia și prietenii.”

  

Construind viitorul distracției fotbalistice

Grupul LEGO este pregătit să aducă joaca în acest parteneriat, oferind fanilor mai multe surprize și oportunități de a participa la acțiune, atât în persoană, cât și online.

Pe tot parcursul anului 2026, Grupul LEGO va continua să lanseze noi produse și experiențe, asigurându-se că toată lumea se poate alătura distracției. De la festivalurile FIFA Fan Festival la evenimente speciale din cadrul turneului, vor exista numeroase ocazii pentru pasionații LEGO și fanii fotbalului de a construi, juca și împărtăși emoția acestui sport minunat.

LEGO Editions este o nouă platformă care va conecta tinerii cu idolii și pasiunile lor, creând un spațiu pentru a celebra realizările și talentul. Aceasta va include seturi de colecție, pe care fanii le pot expune cu mândrie.

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. LEGO System in Play, având la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele său derivând din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă-te bine”.

Astăzi, Grupul LEGO rămâne o companie de familie cu sediul central în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 120 de țări din întreaga lume.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related