Ultimele zile de înscrieri la TikTok Ad Awards CE 2025

Ultimele zile de înscrieri la TikTok Ad Awards CE 2025

Au mai rămas doar câteva zile până la închiderea perioadei de înscrieri la una dintre cele mai creative competiții de publicitate digitală din Europa Centrală și de Est: TikTok Ad Awards CE 2025. TikTok invită brandurile, agențiile și, pentru prima dată, ONG-urile — prin intermediul noii categorii Greatest Impactcare modelează cultura și generează impact pe platformă, să își înscrie proiectele până la termenul-limită de 24 septembrie.

După succesul de anul trecut, când juriul a premiat 32 de branduri din Polonia, România și Cehia, TikTok revine cu o nouă ediție dedicată celebrării campaniilor care îmbină creativitatea curajoasă cu rezultate de business măsurabile, toate construite cu o abordare TikTok-first. Brandurile prezente pe piața din România s-au remarcat prin realizări spectaculoase și au demonstrat cum poți obține succesul pe platformă prin valorificarea unei culturi vibrante, a comunităților implicate și a soluțiilor publicitare inovatoare. Printre acestea se numără Kaufland România, premiat la categoria Greatest Branding pentru campania „1 Million Challenge”, și Doritos România, care a câștigat titlul de Greatest TikTok Central Europe pentru campania #DoritosBoldSquad, ambele stabilind noi repere în regiune prin implicarea masivă a comunității și rezultate de business remarcabile. Aceste performanțe confirmă nu doar creativitatea și eficiența brandurilor din România, ci și poziționarea lor ca exemple de succes pe TikTok.

La fel ca anul precedent, juriul TikTok Ad Awards CE 2025 de anul acesta reunește reprezentanți ai unor branduri de top din Europa Centrală și de Est, printre care și lideri de business din România, precum Dana Papuc (Head of Innovation, OMD), Diana Ionel (Managing Director, Performics Romania) și Mădălina Raț (Marketing Manager, Banca Transilvania), a căror expertiză și experiență valoroasă asigură o evaluare riguroasă și recunoașterea celor mai inovatoare campanii din regiune, reafirmând angajamentul nostru comun de a onora și promova excelența în publicitate.

 

Competiție pentru creativitate, eficiență și impact

TikTok Ad Awards CE 2025 premiază cele mai valoroase campanii în cinci categorii:

  • Greatest Creative – recompensează brandurile care se remarcă printr-o abordare creativă TikTok-first, îmbinând paid peaks, engagement organic și o prezență constantă pentru a obține rezultate excepționale pe întreg funnel-ul de vânzări.
  • Greatest Impact – noua categorie marchează, în premieră, eligibilitatea ONG-urilor în competiție și recunoaște campaniile care inspiră și mobilizează comunitatea TikTok în jurul unor cauze sociale esențiale, îmbinând inovația creativă, arta storytelling-ului și impactul tangibil, măsurabil.
  • Greatest Performance – pentru campaniile orientate spre conversii, care s-au remarcat prin creativitate și strategii inovatoare TikTok-first.
  • Greatest Branding – pentru campaniile de branding deosebite, cu strategii inovatoare și creative, orientate TikTok-first, care au obținut rezultate excelente în partea superioară a funnel-ului de vânzare.
  • Greatest TikTok – marele premiu pentru cea mai bună campanie TikTok: aceea care s-a integrat perfect în comunitate, a valorificat trendurile, a inspirat publicul și a creat un moment cultural unic pe platformă. Toate înscrierile din celelalte categorii sunt luate automat în considerare pentru acest premiu.

 

Premii și recunoaștere

Finaliștii vor primi trofeul emblematic TikTok Ad Awards, credite publicitare pentru promovarea conținutului și o insignă digitală pentru a-și marca succesul pe rețele sociale, materiale de vânzări și prezentări. Câștigătorii vor beneficia, de asemenea, de parteneriate media pentru a-și promova rezultatele pe scară largă.

 

Cum te poți înscrie

Campaniile pot fi înscrise pe tiktokadawardseurope.com, prin selectarea regiunii, apoi dând click pe „Enter now”.

 

Date importante:

  • Deadline înscrieri: 24 septembrie 2025
  • Evaluare juriu: 25 septembrie – 30 octombrie 2025
  • Gala de premiere: 27 octombrie – 11 decembrie 2025
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related