Toamna aceasta, Starbucks dă startul sezonului de Halloween cu o băutură vibrantă și surprinzătoare: Sour Apple Frappuccino® blended beverage.Răcoritoare, intensă și perfect echilibrată între dulce și acrișor, băutura combină aroma intensă de bomboane cu mere verzi cu baza cremoasă Frappuccino®, fiind completată de un topping generos de frișcă și un drizzle acrișor de mere verzi. Este deliciul ideal pentru cei care iubesc combinațiile îndrăznețe și inedite.
Lansat inițial în 2022 sub numele de Bad Apple Frappuccino®, acest mix revine într-o versiune reinventată, mai intensă ca niciodată – exact la timp pentru cel mai înfricoșător sezon al anului.
Pe lângă aromele de Halloween, Starbucks invită clienții să descopere și colecția limitată de produse tematice, creată special pentru această perioadă: tumblere, căni și pahare reutilizabile, ideale pentru a adăuga o notă festivă momentelor personale sau pentru a fi oferite cadou. În plus, Starbucks continuă să încurajeze gesturile sustenabile, oferind o reducere de 2 lei clienților care aleg să își aducă propriul recipient reutilizabil – o modalitate eco-friendly de a celebra sezonul.
Activare specială de Halloween – 31 octombrie
De Halloween, fiecare client care achiziționează produse în valoare de minimum 30 de lei (pe un singur bon, după aplicarea tuturor ofertelor sau reducerilor) va primi un cookie Dia de Los Muertos, din partea Starbucks. Oferta este valabilă în limita stocului disponibil, în toate cafenelele Starbucks din România.
Sour Apple Frappuccino® și colecția de Halloween sunt disponibile pentru o perioadă limitată în cafenelele Starbucks din România. Trăiește o experiență delicios de înfricoșătoare!
AmRest Group este un operator european de top în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. Compania deține, de asemenea, mai multe branduri virtuale.
Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să achiziționeze și să prăjească în mod etic cafea arabica de cea mai bună calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de locații la nivel global, Starbucks® este liderul mondial în cafeaua de specialitate. Prin angajamentul constant față de excelență și valorile sale, oferim clienților noștri o experiență Starbucks® unică, cu fiecare ceașcă de cafea.