Metoda Helen Doron: limba engleză învățată cu drag și cu rezultate excelente

Metoda Helen Doron: limba engleză învățată cu drag și cu rezultate excelente

Într-o lume în care educația înseamnă metode standardizate, informații stufoase, greu de asimilat și presiune constantă, Helen Doron a ales o cale diferită. Una prietenoasă și eficientă în același timp, care pornește de la copil și se construiește în jurul lui, pentru ca limba străină să nu fie doar învățată, ci și simțită, înțeleasă și iubită.

Metoda Helen Doron este un concept revoluționar de învățare intuitivă, fundamental diferit de abordările tradiționale, prin care copiii deprind engleza – sau, mai nou, spaniola - natural, ca pe limba maternă, oferindu-le încredere și siguranța de a comunica liber, fără teama de greșeli. Programele Helen Doron English sunt concepute pentru a acoperi întregul parcurs al copilăriei și adolescenței, de la 3 luni la 19 ani.

Povestea începe în urmă cu 40 de ani, atunci când Helen Doron, o lingvistă britanică pasionată, a intuit că cei mici pot învăța limbi străine la fel de natural cum își însușesc limba maternă: prin joacă, repetiție și încurajare. Astăzi, este o metodă validată la nivel internațional, predată în peste 1.200 de centre din 40 de țări, de aproape 5.000 de profesori. O franciză globală de succes, Helen Doron are astăzi planuri de extindere la nivel internațional, inclusiv la noi în țară.

În România, franciza Helen Doron a intrat în urmă cu 16 ani, și a prins avânt în ultimii ani.

În momentul în care am preluat master franciza pe partea de Sud-Est a României, existau doar 3 centre. Acum avem 8, iar la nivel național, 25. Ne-am mișcat constant, odată cu încrederea tot mai mare a părinților în metodă, demonstrată prin rezultatele vizibile, inclusiv la examenele Cambridge, unde copiii noștri obțin scoruri peste medie“, spune Alina Zanfir, master francizat România de Sud-Est.

 

Educație care nu seamănă cu școala

Ce este diferit la această metodă? În primul rând, atmosfera de la ore. Grupuri mici, de cel mult 8 copii, lecții interactive, cântece originale (peste 1.000 create special pentru învățarea limbii engleze), povești animate, recuzită și materiale 3D și aplicații de ascultare zilnică. Apoi, abordarea holistică: nu se predă doar limba, ci și valori precum empatia, prietenia sau responsabilitatea față de natură.

Cursurile pornesc de la bebeluși de 3 luni – care se conectează cu limba prin sunete, mișcare, activități senzoriale și joc – și merg până la adolescenți de 19 ani, cu programe adaptate vârstei și ritmului fiecăruia.

 

Un model de business pentru cei care își doresc un impact real în comunitate

Helen Doron este și o oportunitate de business, dar nu pentru oricine. Franciza implică o investiție de 15.000–30.000 euro și cere mai ales pasiune pentru educație, curaj antreprenorial, bune abilități de management și dorința de a contribui la o schimbare reală.

"Bucureștiul este o prioritate pentru noi. Ne dorim să fim prezenți în fiecare sector, să fim mai aproape de familii. Avem planuri mari și căutăm parteneri și colegi de echipă care cred în ceea ce facem și sunt deschiși către inovație", adaugă Alina Zanfir.

Helen Doron nu promite rețete magice, ci oferă o alternativă sănătoasă, jucăușă și eficientă la învățarea mecanică. Și, poate cel mai important, le redă copiilor bucuria de a învăța.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related