Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”: rețete gătite cu sens la valoarea unui tichet de masă

Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”: rețete gătite cu sens la valoarea unui tichet de masă

Pluxee, alături de FoodFix, conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență completă: cartea de bucate digitală „Prânz la Fix”, planificare inteligentă a meselor și acces rapid la ingrediente prin plata direct în aplicație cu cardul de masă Pluxee.

Beneficii dedicate utilizatorilor Pluxee: acces gratuit la 22 de rețete pentru masa de prânz, 30 de zile gratuite în aplicația FoodFix și 20% reducere la abonamentul anual.

Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților, alături de FoodFix lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care arată cum valoarea unui tichet de masă poate fi transformată într-un prânz complet, echilibrat și accesibil. Proiectul marchează și introducerea unei noi funcționalități în aplicația FoodFix: plata ingredientelor necesare pregătirii meselor, pe baza rețetelor selectate din aplicație, cu cardul de masă Pluxee Gusto și cumpărături de la Kaufland, livrate direct acasă, prin Wolt.

Prin acest parteneriat, utilizatorii cardurilor de masă Pluxee Gusto beneficiază nu doar de valoarea tichetelor de masă oferite de angajator pentru fiecare zi lucrătoare, ci și de un ecosistem digital care îi ajută să își planifice mesele de la serviciu mai inteligent, să își gestioneze bugetul și să aibă acces la ingredientele necesare prin câteva click-uri.

„Prânz la Fix” este cartea de bucate digitală care arată cum poți găti inteligent, cu ingrediente ce se încadrează în jurul valorii maxime a unui tichet de masă.

În centrul proiectului se află cartea de bucate digitală „Prânz la Fix”, disponibilă în aplicația FoodFix, cu 22 de rețete necesare zilelor lucrătoare dintr-o lună, create special de Chef Cătălin Scărlătescu.

  • Fiecare rețetă pentru prânzul de la serviciu este construită astfel încât ingredientele să valoreze între 40 și 50 de lei, similar cuantumului maxim al unui tichet de masă.
  • Aplicația FoodFix, prin integrarea tehnologiei AI, propune rețete echilibrate, planificarea meselor, informații despre valorile nutritive ale ingredientelor și preparatelor și ghidaj pas cu pas.
  • „Prânz la Fix” oferă soluții ideale pentru pachetul de luat la serviciu, dar și pentru prânzul de acasă.

Noile funcționalități FoodFix: adaugi ingredientele în coș direct din rețetă, poți plăti cu cardul de masă Pluxee Gusto, iar livrarea se face prin Wolt.

Odată cu lansarea „Prânz la Fix”, FoodFix introduce o integrare nouă în aplicație:

  • Ingredientele rețetelor pot fi adăugate instant în lista de cumpărături din FoodFix;
  • Lista de cumpărături poate fi trimisă direct către Kaufland, ingredientele pot fi plătite cu cardul de masă Pluxee, iar livrarea este realizată prin Wolt*, în cele 34 de orașe în care serviciul este disponibil.
  • Utilizatorul parcurge un flux simplu și clar: alege rețeta → adaugă ingredientele → comandă → plătește → primește produsele acasă și poate începe să gătească ghidat de Chef Cătălin Scărlătescu. Toate acestea putând fi realizate rapid, fără efort din partea utilizatorilor.

*Costurile asociate livrării se plătesc separat de cele ale ingredientelor, care sunt achitate cu cardul de masă Pluxee Gusto, și este necesar ca utilizatorul să adauge un card bancar eligibil la plată, de credit sau debit.

Astfel, Pluxee și FoodFix transformă inspirația culinară într-o soluție completă, de la idee până la livrarea ingredientelor.

„Ne dorim ca Pluxee Gusto, cardul de masă, să fie un instrument real de sprijin pentru oameni, nu doar o sumă dedicată prânzului zilnic de la serviciu. Alături de FoodFix și partenerii noștri, arătăm cum un tichet de masă se poate transforma într-o experiență completă: planificare, generarea listei de cumpărături, comandarea și livrarea ingredientelor acasă și pregătirea preparatelor în sine.”, Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România & Bulgaria.

„Împreună cu Pluxee, Kaufland și Wolt, reușim să conectăm tichetele de masă cu rețete relevante și cu livrarea rapidă a ingredientelor. “Prânz la Fix” arată concret cum poți mânca bine, organizat și eficient, folosind la maximum beneficiile pe care le ai deja.”, Mihai Găvan, CEO, FoodFix.

 

Beneficii dedicate utilizatorilor Pluxee

În cadrul campaniei „Prânz la Fix”, utilizatorii cardurilor de masă Pluxee beneficiază de:

  • Acces gratuit la cartea de bucate digitală „Prânz la Fix” în aplicația FoodFix care include 22 de rețete asigurând varietatea necesară pentru fiecare zi lucrătoare dintr-o lună;
  • 30 de zile gratuite de utilizare a aplicației*;
  • 20% reducere la abonamentul anual FoodFix*.

*Beneficiile se activează prin introducerea codului Pluxee20 în aplicația FoodFix (disponibilă în App Store și Google Play).

Pluxee este un jucător global în domeniul beneficiilor și implicării angajaților, activând în 29 de țări. Pluxee ajută companiile să atragă, să motiveze și să rețină talentele datorită unei game largi de soluții în domeniile Meal & Food, Wellbeing, Lifestyle, Reward & Recognition și Public Benefits. Susținută de tehnologie de vârf și de peste 5.400 de membri angajați, Pluxee acționează ca un partener de încredere într-un ecosistem B2B2C interconectat, format din peste 500.000 de clienți, 37 milioane de consumatori și 1,7 milioane de comercianți. Cu o experiență de peste 45 de ani, Pluxee se angajează să creeze un impact pozitiv în comunitățile locale, sprijinind bunăstarea angajaților la locul de muncă și protejând planeta. 

FoodFix este o aplicație românească ce folosește tehnologie avansată pentru a transforma rețetele în experiențe complete: organizarea meselor, liste automate de cumpărături și integrarea cu retaileri și servicii de livrare. Platforma a atras deja atenția media de tehnologie și lifestyle, fiind prezentată ca suport digital pentru cei care vor să gătească mai ușor și mai inspirat, inclusiv alături de Chef Cătălin Scărlătescu și mulți alții.

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related