Burger King continuă extinderea în Iași și deschide mâine, 4 decembrie, cel de-al treilea restaurant din oraș, în Iulius Mall Iași. Noul spațiu completează dezvoltarea accelerată din acest an, după deschiderea celul de-al doilea restaurant în luna aprilie, și le oferă ieșenilor aceeași experiență flame-grilled într-un decor modern, cu kiosk-uri self-order și un spațiu gândit pentru ritmul urban al orașului.
Cu ocazia deschiderii restaurantului din Iulius Mall Iași, joi, 4 decembrie, primii 100 de clienți vor primi un burger Whopper Jr. din partea casei. Pe parcursul zilei, vizitatorii vor putea participa la „Spin the Capsule”, concurs cu premii oferite instant, dar și alte surprize pregătite special pentru acest eveniment de deschidere.
Alături de preparatele iconice, precum celebrul Whopper, Steakhouse sau Chicken Royal, fanii sunt invitați să descopere și noutățile din meniu, precum Long Chilli Cheese Beef, gândit pentru dipping alături de Cheddar Cheese Dipping Sauce, sau Bloody Bite Beef, pentru cei care vor să încerce ceva cu un twist diferit față de burgerii clasici.
„Orașul Iași este unul dintre cele mai dinamice din rețeaua noastră: un centru universitar puternic, un pol regional de creștere și un loc în care Burger King a fost întâmpinat cu entuziasm. Deschiderea celui de-al treilea restaurant aici arată cât de bine s-a integrat brandul în viața de zi cu zi a comunității. Prezența în Iulius Mall ne permite să fim aproape de un public divers: de la studenți, la familii și cei care lucrează în zonă – și să oferim aceeași experiență flame-grilled într-un spațiu modern și accesibil”, a declarat Raluca Lupu, Head of Operations Burger King & Popeyes România.
Restaurantul din Iași este dotat cu facilități moderne și are un design contemporan, creat pentru a oferi confort și o ambianță plăcută pentru servirea mesei. Noul restaurant oferă opțiunea de refill pentru băuturi răcoritoare și beneficiază de un spațiu de servire generos, în care o echipă dedicată de grill kings vor pregăti faimoșii burgeri la grătar cu flacără.
Zilnic, peste 12 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 70 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.
























