În 2025, Tuborg Christmas Brew a ajuns în România în prima vineri din noiembrie, așa cum se întâmplă în fiecare an, conform tradiției J-day din Danemarca, ziua în care lansarea berii de Crăciun este celebrată de danezi în barurile, pub-urile și cluburile din toată țara, printr-o serie de evenimente festive. Iar cum altfel să marchezi această perioadă, dacă nu cu o petrecere în stilul inconfundabil Tuborg, cu atmosferă de sărbătoare, bere bună și bucuria de a fi împreună? Astfel, pe 13 decembrie, în inima Bucureștiului, la The Pub Universității, Tuborg Christmas Brew a celebrat lansarea printr-un eveniment vibrant, transformat într-o experiență emblematică inspirată de spiritul danez al J-day, reinterpretat local într-o petrecere memorabilă.
Tuborg a dat astfel startul unei tradiții similare și în România, printr-o seară vibrantă cu muzică, dans, fanfară și momente artistice. Irina Rimes, ambasador Tuborg pentru al treilea an consecutiv și vocea oficială a sezonului, a urcat pe scenă cu celebrul jingle Tuborg Christmas Brew, încălzind atmosfera cu un concert plin de energie și hituri îndrăgite.
Acest moment de sărbătoare a fost precedat de o campanie extinsă dedicată Tuborg Christmas Brew, care a inclus, pe lângă TV, radio, digital sau promoții in-store, și promovare outdoor inedită. În perioada 21 noiembrie - 6 decembrie, spiritul Tuborg Christmas Brew a animat capitala, printr-o caravană spectaculoasă ce a defilat pe principalele bulevarde din București (Calea Victoriei, Magheru, Regina Elisabeta, Aviatorilor și nu numai), atrăgând toate privirile. Alături de camionul Tuborg, trei media van-uri cu ecrane LED care rulau conținut video de Crăciun au completat convoiul, amplificând atmosfera de sărbătoare. Cei care surprindeau caravana și postau imaginile pe Instagram intrau într-un concurs cu premii festive și aveau șansa de a câștiga invitații la petrecerea Tuborg Christmas Brew din 13 decembrie.
Evenimentul a reunit prieteni ai brandului, într-o atmosferă cu muzică live, confetti, fanfară, zurgălăi, dans și, desigur, berea care face ca distracția să curgă și mai bine.
„Ce ne-am dorit prin acest eveniment și întreaga campanie de anul acesta a fost să demonstrăm încă o dată că Tuborg Christmas Brew este mai mult decât o bere de sezon. Este un simbol al spiritului festiv, iar lansarea sa trebuie să fie un prilej de a sărbători alături de comunitate. Ne bucurăm că am avut alături atâția prieteni ai brandului și că am arătat ce se poate construi în locațiile HoReCa, chiar și în extra sezon, în jurul unui brand emblematic. Tuborg Christmas Brew a oferit partenerilor noștri un impuls important să se implice în campanie și ne propunem ca astfel să setăm un trend și un reper al sărbătorilor de iarnă, pentru ca anul viitor să extindem tradiția în cât mai multe locații din țară“, a declarat Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.
Campania dedicată Tuborg Christmas Brew a inclus și o componentă de gamification: „Prima Tubulgăreală”, un joc online accesibil prin scanarea codului QR de pe camionul Tuborg și materialele POSM din toată țara. Utilizatorii trebuiau să „bulgărească” un spiriduș pus pe șotii și dornic să fure sticle din berea Crăciunului, iar câștigătorii erau răsplătiți cu acces la cel mai așteptat party al sezonului. În completarea acestor activări, Tuborg Christmas Brew a susținut și lansarea filmului românesc „Crăciun cu Ramon”, avându-l ca protagonist pe Pavel Bartoș – o asociere firească pentru o bere care celebrează Crăciunul în toate formele sale.
Berea oficială a sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew este un produs cu personalitate, creat după o rețetă specială, care îi oferă o savoare intensă, inconfundabilă. Simbol al relaxării și al momentelor petrecute împreună, poartă cu sine amprenta spiritului danez J-day și tradițiile locale, într-o fuziune autentică și memorabilă, specifică sezonului festiv.
Chiar dacă Tuborg Christmas Brew este o bere în ediție limitată, disponibilă pe piață timp de numai 10 săptămâni, un party memorabil are toate ingredientele cât să dureze până anul următor. Pentru că nu e doar despre bere, ci și despre conexiune și magia sezonului.




























