MailAgent: un sfert din newsletterele din Romania nu ajung in Inbox-urile destinatarilor

In urma unei analize realizate de MailAgent a rezultat ca numai 77% dintre newsletterele trimise in Romania sunt livrate cu succes, iar din cele 23% care nu ajung in Inbox, 17% se pierd definitiv pentru ca nu trec de filtrele serverelor, in timp ce 6% ajung in folderul de spam, informeaza un comunicat de presa emis de MailAgent.

In acelasi comunicat se precizeaza ca studiul a fost realizat prin monitorizarea ratei de deschidere a emailurilor din peste 800.000 de adrese de mail. Marja de eroare a rezultatelor este de 3%, iar perioada analizata este ianuarie - noiembrie 2011.

"Fiecare email transmis inseamna o suma de bani investita. De aceea, este important ca rata mesajelor care intra in Inbox sa fie cat mai mare. Iata si un exemplu concret: sa spunem ca suntem un magazin online si ca nu avem pierderea de 23%. In urma trimiterii unui newsletter catre 10.000 de abonati rezulta 15 cumparatori cu un cost mediu de 150 de lei, adica incasari de 2.250 de lei. Insa, in momentul in care 23% dintre mesaje nu ajung in Inbox inseamna o pierdere de peste 500 de lei din cei 2250", a declarat Bogdan Nedelcov (Coordonator Proiecte, MailAgent).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related