Tuborg Romania: berea, una dintre bauturile cel mai des cumparate in perioada sarbatorilor de iarna

Berea este una dintre bauturile cel mai des cumparate in perioada sarbatorilor de iarna, alaturi de apa si sucuri, potrivit unui sondaj online, la care au raspuns peste 1400 de persoane. Studiul a fost realizat in perioada 3-5 noiembrie, la solicitarea Tuborg Romania, cu ocazia lansarii pe plan local a editiei limitate de sarbatori Tuborg Christmas Brew, anunta un comunicat Rogalski-Grigoriu. Astfel, relevand ca pe lista de cumparaturi pentru masa de Craciun a romanilor se regasesc sucurile (25.45 %), urmate de apa minerala (21.75 %) si bere (18.87%).

In cadrul acestei cercetari, o treime din barbatii romani respondenti au declarat ca beau Tuborg Chrismas Brew cel putin o data in perioada Craciunului, in timp ce mai bine de 20% dintre ei au sustinut ca sunt consumatori frecventi ai acestei editii speciale (cel putin o data pe saptamana in perioada sarbatorilor de iarna). Acestia asociaza, de altfel, Tuborg Christmas Brew cu culoarea albastra care se regaseste atat in ambalajul acestui produs, cat si in toate elementele de comunicare (42.54%), cu masa de sarbatori in proportie de 31,14% si cu petrecerile organizate in aceasta perioada de producatorul de bere Tuborg (10,96%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related