"Destinatii" - campania care a consolidat Tarom pe pozitia de lider in 2010

 un studiu de caz prezentat de Ogilvy Romania

- campanie premiata cu bronz la Effie 2011, categoria "Others" -

Nume campanie: Destinatii

Client: TAROM

Brand promovat: TAROM

Agentie: Ogilvy Romania

Mediu: TV, Print, On-line, Cinema

Perioada campaniei: octombrie – decembrue 2010

I. BACKGROUND

TAROM, compania aeriana nationala, a fost infiintat in 1954. De-a lungul anilor, cresterea companiei a pus in miscare intreaga scoala romana de aviatie, foarte apreciata in Europa. Acesta este modul in care TAROM a devenit, peste ani, unul dintre cele mai apreciate branduri nationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related