un studiu de caz prezentat de Ogilvy Romania
- campanie premiata cu bronz la Effie 2011, categoria "Others" -
Nume campanie: Destinatii
Client: TAROM
Brand promovat: TAROM
Agentie: Ogilvy Romania
Mediu: TV, Print, On-line, Cinema
Perioada campaniei: octombrie – decembrue 2010
I. BACKGROUND
TAROM, compania aeriana nationala, a fost infiintat in 1954. De-a lungul anilor, cresterea companiei a pus in miscare intreaga scoala romana de aviatie, foarte apreciata in Europa. Acesta este modul in care TAROM a devenit, peste ani, unul dintre cele mai apreciate branduri nationale.



![[Descifrat] Mira: Mă face să mă simt bogată libertatea de a face ce doresc. Să fac muzică, să fiu femeie independentă, să nu depind de nimeni. Libertatea asta e cea mai de preț](https://media.iqads.ro/2025/09/screenshot-2025-09-12-at-09-14-08-cover-850.jpg)

















