Adriana Nestoriuc despre campania 'Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi': "Numai productia si aprobarea sticlei dureaza 6 luni"

un interviu cu Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager CSD, PepsiCo Romania)

La deschiderea expozitiei Consignatia 7080Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager CSD, PepsiCo Romania) a raspuns cum a fost construita campania "Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi": cum s-a luat decizia de a porni campania, daca s-a bazat pe un research, care au fost obiectivele de marketing, care sunt publicurile tinta, cat de dificila a fost implementarea, dar si care au fost amintirile pe care i le-a trezit munca la campanie.

Sonia Ardelean: V-ati bazat pe un research atunci cand ati decis lansarea campaniei „Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi”?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related