[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON

[UPDATE] Pepsi lanseaza campania promotionala „Milioane de premii rapide pentru zile toride”, campanie ce se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in perioada 7 Iulie – 22 August 2011, comunicarea promotiei realizandu-se prin intermediul ambalajelor, la punctul de vanzare, pe TV si online.

Mecanismul campaniei promotionale consta in castig pe loc sub capac, 1 din 3 capace putand fi castigator, produsele participante la campanie fiind ambalajele Pepsi 2,5l, Pepsi Twist 2,5l, Pepsi Light 2,5l, Pepsi Max 2,5l, comercializate pe teritoriul Romaniei. Produsele participante la promotie se pot identifica prin capacele de culoare aurie si eticheta promotionala, inscriptionata cu mesajul: „Cu 2,5L poti castiga pe loc milioane de premii rapide pentru zile toride”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related