L'Oréal va adopta “inovatia accesibila”

Grupul de cosmetice L'Oreal prioritizeaza "inovatia accesibila" urmarind sa atraga astfel 1 miliard de noi consumatori din intreaga lume, conform Warc.


Vorbind intr-un interviu oferit pentru The Nation, Jean-Jacques Lebel, presedintele unitatii de produse pentru consumatori, a declarat faptul ca departamentul sau va fi forta motrice esentiala din spatele realizarii acestui obiectiv.


Ca parte a acestui proces, produsele consumabile ale firmei ofera speranta ca poate genera crestere anuala de 7% si vanzari duble pana In anul 2020.

“Astazi avem 1 miliard de consumatori care ne folosesc produsele cosmetice si dorim sa aducem inca 1 miliard de consumatori in urmatorii 10 ani”, a declarat acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related