Evolutia strategiei de shopper marketing din perspectiva Colgate-Palmolive, PepsiCo siProcter & Gamble

Companii precum Colgate-Palmolive, PepsiCo si Procter & Gamble au inceput sa-si modifice strategiile de shopper marketing, informeaza warc.com.Valoarea perceputa este o componenta esentiala in procesul de satisfacere a nevoilor consumatorului, considera Jim Figura (Vice-Presedinte, Colgate-Palmolive), intr-un interviu acordat publicatiei The Hub Magazine.

“La categoria produselor destinate igienei orale, circa 75% dintre cumparatori deja stiu ce produse vor cumpara, iar 25% cumpara, de obicei, produse pe care le-a mai achizitionat anterior”, a declarat Figura.

Astfel, crede acesta, acum este mult mai greu pentru companii sa-I determine pe cumparatori sa schimbe un brand. La acest fenomen contribuie si proliferarea produselor pe aproape toate sectoarele, astfel ca inchegarea unei baze loiale de clienti a devenit o sarcina tot mai dificila.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Related