Carmen Soare, ING Asigurari de Viata: Ne propunem sa continuam eforturile noastre de educare

un interviu cu Carmen Soare (Chief Marketing Officer, ING Asigurari de Viata)

Produsele structurate pe categorii de nevoi cer o comunicare despre nevoi. Iar romanul are multe. Totusi, nevoile lui vizeaza mai degraba prezentul si mai putin, chiar spre deloc, viitorul. O demonstreaza si economiile reduse ale romanilor fata de alte tari, unde procentajul e de 12%-15% din venituri. Carmen Soare (Chief Marketing Officer, ING Asigurari de Viata) puncteaza insa ca, in Romania, veniturile sunt inca foarte mici, iar preturile serviciilor si produselor de baza sunt comparativ similare cu cele din zona europeana. In acest context, pentru companiile din domeniul financiar, notiunea de "interactiune cu consumatorul" capata noi dimensiuni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related