Consumul casnic de bunuri de uz curent, scadere de 5%

O scadere de 5% in moneda nationala. Asa arata consumul casnic de bunuri de uz curent, in primele trei trimestre ale anului 2010, comparativ cu perioada similara a anului precedent. Segmentul cel mai putin afectat de scaderea cheltuileilor romanilor e reprezentat, in primele noua luni ale acestui an, de alimentele din grupa de baza, potrivit unui studiu GfK. Acestea au inregistrat o scadere de doar 3% in perioada ianuarie - septembrie 2010 fata de aceeasi perioada a anului 2009.

Produsele pregatite acasa reprezinta 22% din valoarea produselor alimentare de baza. In schimb, produsele neesentiale non-alimentare au inregistrat cea mai mare scadere valorica, peste 9%. In top pe lista motivelor se afla frecventa de cumparare mai mica, chiar daca romanii prefera tot mai mult ambalajele mai mari, ca pe o masura de a economisi bani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related