Setea de bere, temperata de criza, dar alimentata de marketing

o analiza de Antonia Tucheac

La o raita prin hipermarketurile autohtone, observi, adeseori, carucioare parca nu la fel de pline ca altadata. E o certitudine ca multi romani au ales sa fie mai cumpatati sau, cel putin, sa fie mai atenti la ce cumpara. Dar oricat ar reduce din cosul de cumparaturi, la casele de marcat putine sunt carucioarele care n-au in ele macar o cutie de bere, Si asta pentru ca romanilor le place berea si n-ar inlocui-o cu nimic altceva. Totusi, regula “mai putin si mai rar” se aplica si la licoarea cu virtuti alimentare, iar piata berii nu a fost ferita de scaderi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Related