Covalact investeste peste 1 milion de euro pentru a promova brandul Covalact de Tara

Covalact promoveaza brandul Covalact de Tara sub sloganul “Covalact De tara. Prea bun. Prea ca la tara.” intr-o campanie de comunicare ce include materiale in presa, TV, actiuni de BTL si sampling national. Investitia in activitatile de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling va depasi anul acesta valoarea de 1 milion de euro, potrivit unui comunicat de presa Oxygen PR.

“Noua campanie de comunicare pentru brandul Covalact de Tara propune o adresare directa, emotionala, pe intelesul tuturor, precum si un personaj puternic si autentic romanesc, ce exprima valorile marcii: Coana Chiva, interpretata de actrita de teatru si seriale TV Natasa Raab, o ardeleanca veritabila”, a adaugat Willy Cristea, Director Marketing Covalact.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related