La Fantana are o noua strategie de marketing

La Fantana are o noua modalitate de ambalare si distribuire a apei, destinata consumatorilor casnici, acestia avand posibilitatea sa primeasca acasa 10 litri de apa la pretul de 2,7 euro+TVA/cutie, conform reprezentantilor companiei.

Apa va fi livrata in urma unei comenzi telefonice si adusa la usa clientului, intr-un ambalaj de unica folosinta, alaturi de un suport metalic creat special pentru a facilita accesul la apa.

“Ambalajul cutiei La Fantana comunica puritatea si prospetimea apei La Fantana. Din natura, apa La Fantana este sanatoasa, imbuteliata si adusa cu grija, ambalajul avand un volum special pentru familii, unde necesarul de apa este mai mare”, a declarat Ana-Maria Gate, Marketing Manager La Fantana Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related