un interviu cu Andreea Mihai (Director de Marketing, Carrefour Romania)
Relaxata, sincera, hotarata si vesela, asa mi s-a parut mie ca este Andreea Mihai omul. Persoana pe care putini o cunosc probabil asa cum este ea dupa ce stinge lumina la birou si intra intr-un alt cadru, mai familiar. Persoana din spatele Andreei Mihai, marketerul de succes care tine headline-uri alaturi de Carrefour, unul dintre cele mai mari hypermarketuri din Romania.
Romanita Oprea: Ce inseamna pentru Andreea Mihai fericirea?
Andreea Mihai: Sa fii echilibrat, sa faci ce iti place, sa alternezi momentele de munca cu cele de relaxare, sa cauti sa iti incarci bateriile exact cum iti place si sa te simti bine in pielea si viata ta!
Romanita Oprea: Ce faci daca iti doresti sa evadezi din cotidian ( excursii in strainatate, citit, plimbari, sport)?
Andreea Mihai: Citit, excursii in tari pe care le vad pentru prima oara si sport.
Romanita Oprea: Unde ai petrecut cea mai frumoasa vacanta si te-ai intoarce oricand? De ce?
Andreea Mihai: In Africa de Sud – aveam 16 ani, eram la 2 ani dupa Revolutie, a fost fascinant. Era pentru prima oara cand mergeam cu avionul 12 ore, pe un continent nou, intr-o lume pe care o vazusem doar in filme. O cultura noua, locuri superbe, exotice, regim suprinzator (apartheid), etc...
Romanita Oprea: Care a fost cea mai interesanta experienta de travelling pana acum?
Andreea Mihai: Africa de Sud – pe vremea apartheidului, tara dimantelor, tara cu cel mai mare parc natural – Krugsdorp Park (unde sunt toate tipurile de animale din Africa...); celebrul resor Sun City, Cape Town, etc...
Romanita Oprea: Unde nu ai reusit sa ajungi pana acum si iti propui sa o faci?
Andreea Mihai: Japonia, Thailanda si Israel. Sper ca in 2010 sa merg macar in doua dintre ele.
Romanita Oprea: Dupa ce criterii faci alegerea locatiilor de calatorie? (istoria locatiei, relaxare / spa, vreme, etc.)
Andreea Mihai: Alternez vacantele de relaxare (plaja.spa, sport...) cu cele de descoperire de noi civilizatii, continente, etc..
Romanita Oprea: Daca ar fi sa ramai izolata pe o insula ce ti-ai dori sa poti pastra cu tine?
Andreea Mihai: Biblia.
Romanita Oprea: Ai un actor preferat? Dar o actrita?
Andreea Mihai: Sean Penn.
Romanita Oprea: Ce gen de filme preferi?
Andreea Mihai: Istorice, reality.
Romanita Oprea: La cinematograf sau pe dvd?
Andreea Mihai: Cinema.
Romanita Oprea: Ce carti preferi sa citesti?
Andreea Mihai: Istorice, psihologie, biografii si cele de specialitate.
Romanita Oprea: Te intereseaza literatura de specialitate? Este vreo carte care ti-a marcat cariera sau care te-a inspirat profesional?
Andreea Mihai: Da, foarte mult. „How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip Kotler” – este intr-adevar un vizionar, un guru al marketingului, care pleaca de la lucruri si observatii simple.
Romanita Oprea: Ce gen de muzica asculti? Mergi la concerte live? Pe cine ti-ai dori sa vezi live si de ce?
Andreea Mihai: Pop si clasica. Merg la opera, la concertele filarmonicii si la concerte pop. Mi-as dori sa merg la Opera din Viena, de anul nou. Se pare ca se asteapta cate 10 ani sa poti avea bilete!
Romanita Oprea: Ai vreun hobby? Il intreti in vreun fel?
Andreea Mihai: Calatoriile si descoperirea de noi culturi, civilizatii, traditii. Da, plec foarte frecvent pentru aceste descoperiri.
Romanita Oprea: Exista vreo diferenta intre Andreea Mihai reprezentanta Carrefour si Andreea Mihai acasa si cu prietenii?
Andreea Mihai: Da, acasa si cu prietenii sunt mai exuberanta, fiind si un mod de relaxare foarte placut. Insa caracterul ramane oricum acelasi, ca sunt la birou sau in afara lui.
Romanita Oprea: Esti o persoana interesata de branduri? Faci shopping dupa acest considerent?
Andreea Mihai: Da, dar nu obsesiv. Exista anumite piese – genti, panofi, pe care le prefer sa fie brand. Pentru alte piese vestimentare, alternez brandurile cu haine obisnuite, daca imi place designul acestora.
Romanita Oprea: Daca ar fi sa te descrii cu ajutorul unor branduri care ar fi acestea?
Andreea Mihai: Prefer sa nu fac acest lucru, ar fi demodata poate descrierea in cateva luni, aceasta piata fiind dinamica (exista totusi clasici...:))
























