Hard Rock Cafe s-a lansat in Bucuresti cu 4 milioane de euro

un interviu cu Nina Borcila (General Manager, Hard Rock Cafe Bucharest)

Multi ani, Romania a dus lipsa unor branduri de cafenele si cluburi importante, dar 2007 si 2008 au tinut sa schimbe situatia. Incet, dar sigur, a intrat in peisajul bucurestean si Hard Rock Cafe, unul dintre cele mai cunoscute lanturi de restaurante din lume. Nina Borcila, General Manager Hard Rock Cafe Bucharest, ne povesteste despre cum s-au ales locatia si brandurile partenere, pozitionarea brandului pe teritoriu mioritic, dar si despre planurile de extindere in tara.

Romanita Oprea: Cat de dificila a fost intrarea brandului Hard Rock Cafe in Romania?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune


Comentarii

Linda Willy
acum 9 ani
cand pretinzi 20 eur ptr un steak, te astepti sa arate ca-n posterul de la intrare. instead, in farfurie ti se prezinta o bucata de carne neagra si uscata. pacat de "interpretarea locala" a conceptului, ca-n cazul atator altor francize de pe la noi...!


Related