Napolact “Gusturi de demult”, campanie de top 20 notorietate in doar jumatate de an

un studiu de caz prezentat de Propaganda

Client: Napolact

Agentie: Propaganda

Perioada: vara 2008

Media folosite: pe TV, in presa, plus o campanie de BTL (degustarea noului produs in magazine)

Context de piata: Lansarea “Napolact - Gusturi de demult” are loc in contextul unei piete extrem de competitive, dinamice si complexe.
Competitiva si dinamica deoarece exista multi jucatori atat foarte mari si potenti – precum Danone, La Dorna, Friesland Campina (cu brand-urile Milli, Oke, Campina si Napolact), Albalact (cu Fulga si Zuzu), Tnuva (cu Tnuva si Yoplait) – cat si mai mici (Sanlacta, Brailact, Primalact), piata reimprospatandu-se in continuu cu producatori noi (mai recent, Lactalis – Dorna, Muller – Coca Cola, Israel, Covalact).
Iar complexitatea se traduce in termeni de varietate a tipurilor de produse lactate: producatorii realizeaza periodic inovatii de produs, diversificand mereu aromele, consistenta, ambalajele etc.
Asadar, o piata ampla si dificil de abordat, in contextul careia este greu sa te diferentiezi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related