Relatia marketer-agentie: 'Everyone says I love you'

un interviu cu Ioana Taflan - Head of PR/ Communications, Mercedes-Benz Romania si Bogdan Theodor Olteanu – Director Divizia PR, Millenium Communications

Pentru ca ne plac lucrurile bine facute pentru brandul nostru, relatiile fructuoase si reactiile pozitive, este foarte important pentru un marketer sa isi aleaga agentia potrivita. Si viceversa, pentru ca agentia trebuie sa fie mandra cu portofoliul sau de clienti, din ce in ce mai importanti, pe care se pot face proiecte care sa solicite creativitatea si viziunea in piata. Relatia marketer-agentie nu e intotdeauna asa de frumoasa, dar lucrul asta se afla, cel mai probabil, atunci cand contul trece de la o agentie la alta. Pana atunci, aflam detaliile unei comunicari fericite intre Mercedes Benz si Millenium Communication de la Ioana Taflan si Bogdan Theodor Olteanu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related