"Varsta mea face, in ochii unor persoane, nota discordanta cu pozitia"

un interviu cu Tudor Ghiurca, Brand Manager, Timisoreana

Poate ca este de inteles atata timp cat abia a facut 24 de ani si este Brand Manager la Timisoreana de jumatate de an. Da, este vorba despre Tudor Ghiurca, cel care are dificila misiune de a duce mai departe toate performantele reusite de Mihai Barsan. Cum face fata cerintelor de pe piata berii din Romania, dar si ce planuri de viitor are cu Timisoreana ne va spune in interviul de mai jos.

Catalina Onu: Povesteste-ne cum a evoluat cariera ta. De la primul job pana la momentul si contextul in care ai ajuns sa muncesti la Ursus.

Tudor Ghiurca: Privita dintr-un anumit unghi, as putea spune ca evolutia mea profesionala a fost un pic atipica, deoarece nu am aplicat niciodata la modul formal pentru un job. Inca de la inceputul celui de-al doilea an de facultate am avut parte de job-uri care mi-au dat posibilitatea sa ma dezvolt, sa confirm si sa performez in pozitia respectiva. Lucrul bine facut m-a ajutat sa fiu recomandat mai departe. Intotdeauna a existat o persoana care, evaluandu-ma, ma vedea “potrivit” pentru o alta pozitie, intr-o alta companie. Atunci incepea o noua etapa. Am inceput prin a face turism de afaceri, unde eram event manager. Lucram intr-o firma mica insa unde am invatat lucruri esentiale: de la conduita de business fata de clientii externi pana la satisfactiile muncii in echipa. Apoi am interactionat prima data cu Ursus Breweries, gestionand, prin intermediul unei agentii BTL, un proiect de comunicare al brandului Ursus dedicat studentilor. Rolul meu era sa aduc brandul Ursus in mod firesc in viata de campus, sa ofer studentilor un brand experience memorabil (asa s-a nascut cel mai mare campionat de biliard organizat vreodata in Romania), dar sa si sustin prin resursele necesare evenimentele dedicate vietii studentesti, precum conferinte nationale, simpozioane, scoli de vara. Am apreciat modul responsabil in care Ursus Breweries si-a aratat suportul pentru acest tip de evenimente. Ulterior am ajuns in vanzari la Ursus, iar in urma cu doi ani jumatate intram in echipa de marketing, Junior Brand Manager Timisoreana. De jumatate de an sunt Brand Manager, pe acelasi brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Related