Idei generoase pentru Horeca

un editorial de Stefan Teodorescu, Director de Marketing, Fabryo

Am avut bucuria de a lucra 3 ani in industria berii. In urma acestui exercitiu am ramas cu 2 lucruri: pasiunea pentru produsul in sine (pe care o avem de altfel si inainte) plus o fascinatie pentru exercitiul de brand building in horeca.


Pentru cei care nu au avut ocazia sa se intalneasca cu termenul, Horeca inseamna Hotel-Restaurants-Catering. Este un teren de batalie crucial pentru produse gen alcool, soft drinks, tigari, food etc.


Horeca este un test extrem de dur pentru orice brand. Atunci cand un om alege sa se afiseze la masa cu o marca de bere, de pilda, se declara implicit un avocat al valorilor acelui brand. Este un exercitiu desfasurat in public, in fata prietenilor, a fetei pe care vrei sa o impresionezi, a strainilor care te judeca. Este unul dintre motivele pentru care bradurile premium sunt deseori favorizate – romanii dau totul pentru show-off.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune



Related