Flanco a vandut 150 de unitati PlayStation Vita din precomenzi si achizitiile din ziua lansarii

Retailerul electro-IT Flanco estimeaza vanzari de peste 4.000 de console PlayStation Vita pana la finalul anului, ca urmare a celor 150 de unitati vandute atat prin intermediul campaniei de prelansare cat si a achizitiilor realizate in magazin in ziua lansarii, informeaza un comunicat de presa 4ace.

Retailerul a desfasurat o campanie de precomenzi cu cateva zile inaintea lansari din 22 februarie 2012, primind peste 100 de solicitari din partea clientilor.

Campania de precomenzi le-a oferit celor interesati de achizitia produsului posibilitatea sa plaseze comenzi, platind 149 de lei (ce se scadea din pretul final al consolei), urmand sa primeasca un kit ce contine: o pereche de casti, un avatar PS Vita pentru PlayStation Network si reducere la jocuri din PS Store.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related