Flanco lanseaza campania Black Week in perioada 22-27 martie, tintind triplarea vanzarilor

Flanco anunta lansarea campaniei Black Week, desfasurata in perioada 22-27 martie 2012, ce va oferi, in toata reteaua de magazine din tara, reduceri de pana la 50% la peste 2.000 de produse. De asemenea, toate produsele disponibile in reteaua Flanco si care nu participa la campania Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse intre 3 si 10%, informeaza un comunicat de presa 4Ace.

Initiativa organizarii Black Week vine pe fondul succesului inregistrat de Black Friday in noiembrie 2011. Flanco estimeaza ca Black Week va tripla incasarile unei saptamani obisnuite, valoarea vanzarilor inregistrate in perioada 22-27 martie urmand a se ridica la 35 milioane lei, si va spori traficul in magazine la 450.000 de vizitatori pe perioada promotiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related