Mirela Secan (Blue Air): "Pe Otopeni avem o nisa deschisa pentru tot ce inseamna pasagerii companiilor mari"

Mirela Secan (Blue Air): "Pe Otopeni avem o nisa deschisa pentru tot ce inseamna pasagerii companiilor mari"

Ce inseamna trecerea de pe aeroportul Baneasa pe Otopeni pentru Blue Air? Costuri mai mari, dar si oportunitati uriase de business. Cel putin asta ne-a spus Mirela Tudorache-Secan, director de marketing Blue Air, care vede in aceasta mutare sansa de a atrage clientii marilor companii, romanesti si straine. Desi face parte din echipa Blue Air din 2008, vremuri in care era responsabila cu partea de media, Mirela raspunde efectiv de departamentul de marketing din 2009, astazi fiind persoana responsabila a tuturor campaniilor reusite cu care brandul Blue Air a reusit sa se pastreze in atentia publicului. Mai pleaca romanii in vacante in afara tarii? Mai calatoresc oamenii de afaceri cu business class? Raspunsurile la toate aceste intrebari le puteti afla din interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Adriana Adriana
acum 7 ani
Ar fi bine daca Blue Air-ul ar opera cu niste aeronave noi, in loc de ciurucurile alea. Chiar daca este low cost - high risk, totusi riscurile ar trebui sa se refere doar la, sa zicem, "serviciile" oferite si nu la siguranta calatorilor. Siguranta ESTE detaliul cel mai important si nu faptul ca echipajul din cabina imi zambeste sau nu!


Branded


Related