Pozitionarea si cota de piata Avon, campanii, research si cele mai vandute categorii in 2011

Pozitionarea si cota de piata Avon, campanii, research si cele mai vandute categorii in 2011

Cu o cota de piata de piata de 14,5 %, Avon Romania este lider dominant pe piata de cosmetice de 10 ani, urmatorul competitor aflandu-se la o diferenta semnificativa.

Cota de piata difera insa pe fiecare categorie: este mai mare pe parfumuri, de 22%, si mai mica pe produsele de ingrijire a parului, acestea nefiind in obiectivul companiei. “Categoriile principale ale Avon in lume sunt: parfumurile, skin care si machiajul, acestea beneficiind mereu de lansari de produse, investitii in comunicare si promovare”, a spus Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing pe Romania si Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related