Paul Markovits despre istoria de 38 ani a berii Silva, campania de relansare in Romania, endorseri si initiative ale brandului

Paul Markovits despre istoria de 38 ani a berii Silva, campania de relansare in Romania, endorseri si initiative ale brandului

Nascuta in Transilvania in 1974, denumirea berii Silva aminteste de latinescul "silva" care inseamna "padure" si aminteste de naturalete si durata. Silva a fost relansata pe piata romaneasca in 1991, iar in 1996 portofoliul a fost extins odata cu lansarea Silva Dark. Paul Markovits (Marketing Director, Heineken Romania) ne povesteste despre istoria Silva, despre campaniile de comunicare, relationarea cu consumatorul si planuri pentru anul acesta.

Silva, o bere dedicata initial in exclusivitate exportului
Despre istoria Silva, Paul ne povesteste ca "a inceput in urma cu aproximativ o jumatate de secol, odata cu infiintarea fabricii de bere din orasul Reghin. Numele ei reflecta faptul ca este o bere nascuta in inima Transilvaniei, al carei spirit si valori autentice le pastreaza. Initial, Silva era produsa in cantitati limitate si cu ingrediente premium importate din Cehoslovacia si era dedicata in exlusivitate exportului. Dupa 1989, berea Silva a devenit disponibila si la nivel regional si national, printr-o retea selecta de distribuitori".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Related