Brands & Communities: Cum construim o comunitate formata majoritar din femei

Brands & Communities: Cum construim o comunitate formata majoritar din femei

Stela Toderascu, Sales Support & Digital Activation Manager, Avon Romania, a inchis primul panel Brands & Communities povestind despre activitatile Avon in construirea comunitatii.

Cu o prezenta de 10 ani in online, Avon Romania a intrat in patruns in mediul digital 2002 prin lansarea site-ului oficial, in 2006 introducea M-commerce-ul, in 2010 se lansa platforma Avon Connect si plata facturii de pe mobil, urmand ca 2011 sa fie dedicat educarii femeilor cu privire la mediul digital prin campania "Dive digitale"

"La noi targetul consta in femei. Un studiu Daedalus din februarie 2011 ne-a arata ca femeile sunt cumva mai prezente in social media , cauta preponderent informatii, si sunt cunoscute ca facand mai multe activitati in acelasi timp", a spus Stela.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related