Studiu GfK despre climatul de consum in Europa: Cresterea economica slaba influenteaza consumatorii europeni

Potrivit studiului GfK cu privire la "Climatul de consum in Europa" pentru primul trimestru al anului 2012, in anul acesta, comparativ cu 2011, aproape toate economiile UE vor genera o crestere economica mai redusa. Ca atare, consumatorii europeni reactioneaza divers: in timp ce in unele tari acestia considera datele economice si evolutia situatiei lor personale in lunile care urmeaza ca fiind pozitive, in alte tari cetatenii spera prea putin intr-o imbunatatire a situatiei lor in viitorul previzibil.

Studiului GfK - Climatul de consum in Europa - ofera o privire de ansamblu asupra a trei indicatori: evolutia asteptarilor privind starea economica, evolutia asteptarilor privind veniturile din perioada urmatoare si evolutia dorintei de cumparare in randul consumatorilor. Studiul are la baza interviuri realizate in 12 tari care insumeaza circa 80% din populatia totala a statelor membre UE: Romania, Austria, Bulgaria, Franta, Germania, Grecia, Italia, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, Cehia si Spania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related