Pawel Musial (CEO Profi): A fost intentia noastra si va fi in continuare sa atragem atentia si sa dam nastere la discutii

Pawel Musial (CEO Profi): A fost intentia noastra si va fi in continuare sa atragem atentia si sa dam nastere la discutii

Companie de origine belgiana, Profi a intrat pe piata din Romania in 2006 cu un numar de 26 de magazine si pozitionandu-se la acea vreme drept o retea de magazine de discount. Anul acesta, retailerul a revenit in atentia publicului printr-o campanie de repozitionare ce a avut in centru o reclama destul de controversata in randul celor sensibili la productiile publicitare – "Funeral", menita sa faca trecerea de la "discounter" la "magazin de proximitate". Din punctul de vedere al extinderii, pe 3 mai retailerul anunta deschiderea celui de-al 118-lea magazin din tara, pana la finalul anului asteptandu-se deschiderea a inca 25-30 de noi magazine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related