Doron Zilberstein (Tuborg) despre cele doua platforme de comunicare ale brandului, Tuborg GreenFest si TuborgSound

Doron Zilberstein (Tuborg) despre cele doua platforme de comunicare ale brandului, Tuborg GreenFest si TuborgSound

Evenimentul muzical organizat de Tuborg in fiecare an, Tuborg GreenFest, a ajuns la cea de-a patra editie. Despre alegerea unui canal de comunicare cu consumatorii strans legat de muzica, precum si despre istoria si pozitionarea brandului Tuborg, tipologia consumatorilor si eforturile echipei care organizeaza un astfel de eveniment, ne-a vorbit Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing, Tuborg Romania - URBB.

SMARK: Tuborg are o istorie de 15 ani pe piata din Romania. Cum a inceput aceasta?
Doron Zilberstein: Marca Tuborg implineste in acest an 15 ani de prezenta pe piata romaneasca. Istoria Tuborg in Romania incepe in 1996, an cand a inceput demararea constructiei Fabricii Tuborg, de langa Bucuresti, un proiect Greenfield. Constructia a pornit de la zero, iar resursele umane si materiale folosite au fost in totalitate made in Romania. In decembrie 1997 prima sticla de bere Tuborg a fost produsa, iar in anul 1998 au iesit pe poarta fabricii primele sticle de bere Tuborg made in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related