Rucsandra Hurezeanu (Ivatherm) despre specificul pietei de dermato-cosmetice, targetarea medicilor si farmacistilor si consumul in Romania

Rucsandra Hurezeanu (Ivatherm) despre specificul pietei de dermato-cosmetice, targetarea medicilor si farmacistilor si consumul in Romania

Dermato-cosmeticele sunt o categorie creata de francezi acum 20 de ani, aparuta in Romania dupa anul 2000. In 2005, cand Rucsandra Hurezeanu a lansat Ivatherm, piata locala era in perioada incipienta cuprinzand doar trei branduri, iar romancele, potentialele consumatoare, nu pareau sa fie foarte familiarizate cu acest tip de produse cosmetice comercializate exclusiv in farmacii. Anii au trecut, piata a fost populata, numarand astazi 13 jucatori, iar produsele dermato-cosmetice au incetat sa mai fie o necunoscuta pentru doamne si domnisoare, fiind folosite de 7% dintre femeile cu educatie superioara si venituri peste medie, potrivit unui studiu realizat de ISRA Center.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related