Daca ne raportam strict la Romania, mobile marketingul este reprezentat in proportie de aproximativ 90% de SMS – un instrument ce si-a dovedit eficienta atat in advertising, cat si ca mecanism de promotii. Cu toate acestea, Maia Novolan, Syscom Digital, este de parere ca in urmatorii doi ani lucrurile nu vor mai sta asa, aplicatiile urmand drumul popularizarii SMS-urilor. Astfel, daca SMS-urile au fost realizabile din punct de vedere tehnic in 2002, primele campanii au aparut la sfarsitul lui 2004 ca urmare a initiativelor unor branduri mari, acestea fiind urmate si de alte companii mici si mijlocii. Acum SMS-ul poate fi facut de toata lumea. Maia spera ca acest lucru sa se intample si cu aplicatiile mobile: cateva branduri mari sa realizeze proiecte de anvergura care sa trezeasca interes si sa inceapa sa educe consumatorul. Insa pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa vorbim despre el, sa ii intelegem avantajele, dezavantajele si potentialul. Pentru a face acest lucru am stat de vorba cu Maia Novolan, Director General la Syscom Digital, punand pe masa discutiilor subiectul aplicatiilor mobile si oferind o perspectiva cat mai cuprinzatoare asupra acestora.
Maia Novolan (Syscom Digital) despre piata aplicatiilor mobile din Romania - cum raspund consumatorii, ce avantaje ofera si ce costuri presupune o aplicatie
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare