Colgate-Palmolive desfasoara online si in store campania de CSR "Ajutam Romania sa zambeasca!"

Cu ocazia a 20 ani de existenta pe piata din Romania, in perioada 30 august – 7 octombrie 2012, Colgate-Palmolive Romania deruleaza o noua campanie sociala dedicata consumatorilor, constand intr-o aplicatie Facebook de tip like sau share prin care participantii pot inregistra fotografii in care zambesc, dar si intr-o componenta in store, informeaza un comunicat de presa Golin Harris.

Campania intitulata sugestiv "Ajutam Romania sa zambeasca!" isi propune sa inregistreze 100.000 de zambete, pe care le va transforma in tot atatea produse donate catre Crucea Rosie Romana.

Pe langa componenta online, comunicarea implica si un mix de canale precum TV, online si promovare in magazine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related