UPS aloca subventii de 2,2 milioane USD pentru protectia mediului iar angajatii companiei dedica 195.000 de ore de voluntariat

In cadrul celei de-a zecea editii a "Lunii Voluntariatului Global", UPS incurajeaza cei aproape 400.000 de angajati sa dedice 195.000 de ore de voluntariat cu scopul de a imbunatati sustenabilitatea ecologica in comunitatile din care fac parte, informeaza un comunicat emis de Grayling. Pentru a sprijini acest obiectiv, UPS ofera subventii de 2,2 milioane USD diverselor organizatii pentru protectia mediului.

Demersul UPS are si o componenta de social media. Astfel, pentru campania din 2012, angajatii vor fi incurajati sa-si impartaseasca din experientele de voluntariat pe Twitter si Facebook, pentru a ajuta la cresterea gradului de constientizare cu privire la importanta implicarii concrete in comunitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related