Raport Praktiker Romania: ce achizitii fac romanii din magazinele retailerului in functie de anotimp

Conform unui raport intocmit de retailerul DIY Praktiker Romania pe baza vanzarilor magazinelor grupului, romanii investesc de 3-4 ori mai mult in materiale de constructii pentru interior si exterior vara (iunie – august), comparativ cu perioada de iarna (decembrie – februarie), informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Incepand cu luna septembrie, cel mai bine se vand produsele destinate amenajarilor interioare si decoratiunilor, in timp ce in sezonul rece, pe langa produse de incalzire, romanii achiztioneaza si mobilier si accesorii.

Perioada cea mai intensa din punct de vedere al constructiilor si amenajarilor, care se intinde din martie pana in octombrie, aduce si cele mai mari vanzari pentru magazinele grupului, parchetul laminat, gresia si mobilierul fiind printre cele mai cautate produse. In ceea ce priveste materialele de constructii, romanii achizitioneaza, in special: adezivi, gresie, faianta, gleturi, polistiren expandat si extrudat, tigla, vata minerala si placi gipscarton.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related