Johnnie Walker realizeaza sesiuni de mentoring in cadrul carora initiaza consumatorii in lumea degustarii specializate de whisky

Pentru a promova produsele si pentru a apropia consumatorii de marca, Johnnie Walker deruleaza pe pagina de Facebook a brandului concursul Home Mentoring in cadrul caruia fanii pot castiga o sesiune de mentoring alaturi de prietenii lor, informeaza un comunicat emis de Ogilvy PR. In timpul acestor sesiuni, participantii vor afla istoria si filosofia brandului Johnnie Walker si vor fi initiati in arta degustarii specializate de whisky.

Campania se deruleaza pana pe 23 decembrie in 9 etape, in cadrul carora compania va oferi prin tragere la sorti 400 de sesiuni de mentoring.

”Suntem incantati ca putem oferi consumatorilor nostri fideli experienta unui mentoring Johnnie Walker, chiar la ei acasa, pentru ca marcile noastre trebuie intelese, gustate si traite. Experienta unica oferita consumatorilor nostri vine din faptul ca acestia au ocazia sa inteleaga istoria brandului nostru si sa patrunda in universul whisky-ului, savurand ca niste adevarati profesionisti in degustare sortimentele din gama compexa Johnnie Walker”, a declarat Andreea Neagu (Brand Manager Johnnie Walker, PPD Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related