Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii

Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii

In sapte secunde, consumatorul a analizat deja produsul si urmeaza sa hotarasca daca il pune sau nu in cos. Ce l-a facut sa aleaga tocmai acel produs: brandul, culoarea sau poate s-a informat online inainte sa mearga la cumparaturi? Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design), Nicoleta Scarlat (Sales Manager, Eisberg Romania) si Ana Maria Olaru (Strategic Planner, CohnandJansen JWT) au discutat in cel de-al doilea panel al conferintei Retail Revolution, organizata de BIZ, despre vizibilitatea la raft si diferentierea care aduce rezultate, dar si despre schimbarea comportamentului cumparatorilor, tot mai interesati de noile tehnologii si de avantajele pe care acestea le aduc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related