Grupul Pikolin intra pe piata din Romania prin intermediul Salterra.ro, o investitie de 150.000 EUR

S-a lansat Salterra.ro, site multibrand cu produse destinate somnului si unicul distribuitor din Romania al produselor Pikolin. Investitia se ridica la 150.000 EUR, iar pentru primul an de functionare Salterra estimeaza o cifra de afaceri de 500.000 EUR si un volum de vanzari de aproximativ 4.500 de produse, anunta un comunicat primit din partea companiei.

Oferta site-ului reuneste trei branduri din grupul Pikolin, lider mondial in industria de saltele: Pikolin, Pikolin Home si Sunlay si doua branduri locale: Green Comfort si Green Blade. Salterra se pozitioneaza pe piata din Romania ca specialist in cultura somnului si ofera peste 300 de produse destinate somnului, dintre care peste 60% sunt saltele si microsaltele. Alte produse comercializate sunt somiere, paturi, pilote, perne sau protectii de saltea. Salterra are si o gama B2B, dedicata lanturilor hoteliere, pensiunilor si motelurilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related