Cum raspunzi unei comunitati de fani: Solutia brandului Carturesti si exemplul VIP-urilor

Cum raspunzi unei comunitati de fani: Solutia brandului Carturesti si exemplul VIP-urilor

Nu poti multumi toti membrii unei comunitati, insa le poti arata ca iti pasa de ei. Cum reusesc brandurile sa faca acest lucru? La conferinta Brands & Communities 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow, au fost discutate cateva exemple.

Daniel Voinea (Director Marketing, Carturesti) a povestit cum a fost creata o librarie de o zi, Pop-Up-Store Carturesti, la indemnul unor fani din Oradea. Si Anca Bundaru (Digital Communication Manager, GolinHarris Bucuresti) a surprins cateva elemente de care VIP-urile tin intotdeauna cont in comunicarea cu publicul si pe care brandurile ar trebui sa le aiba in vedere.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related