Monica Eftimie (KFC) despre relansarea Crispy Sandwich: "Vanzarile Crispy Sandwich au crescut cu peste 500%"

In martie 2013, KFC a relansat Crispy Sandwich, introdus pe piata din Romania in vara lui 2011. De data acesta, produsul va fi disponibil in oferta lantului de restaurante pe o perioada indelungata. Alaturi de Crispy Sandwich, a fost lansata, in editie limitata, specialitatea Chili Cheese Nuggets, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii companiei pentru SMARK.

"Am readus Crispy Sandwich in oferta noastra, un produs foarte iubit de consumatorii KFC [...] Noul produs a fost foarte bine primit de clienti, iar rezultatele au fost peste asteptari: vanzarile Crispy Sandwich au crescut cu peste 500%", spune Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, KFC).

Monica Eftimie declara ca Chili Cheese Nuggets reprezinta o inovatie pentru portofoliul companiei, produsul fiind disponibil doar in Romania, si ca un sfert dintre clientii KFC au cumparat deja acest produs.

Campania de promovare a celor doua produse a fost desfasurata in perioada 11 martie – 29 aprilie 2013 si a inclus comunicare online, TV, outdoor, precum si materiale promotionale in restaurantele KFC. De asemenea, campania a avut si o componenta de PR – comunicare cu presa si bloggeri , realizata de agentia de relatii publice GolinHarris.

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related