Analiza celor mai valoroase branduri de bere la nivel global

Analiza celor mai valoroase branduri de bere la nivel global

Millward Brown anunta la finalul lunii mai rezultatele din 2013 ale Topului Brandz care include cele mai valoroase 100 de branduri globale. BrandZ a evidentiat faptul ca berea a fost categoria care a inregistrat cea mai mare crestere in clasamentul din acest an. In plus, primele 10 branduri de bere din top au crescut cu 36% fata de anul trecut si au ajuns la o valoare cumulata de 63 miliarde USD. Ce s-a intamplat in categorie si care sunt elementele care au determinat evolutia pozitiva in top ne-a spus Andra Constantinescu (Account Manager, Daedalus Millward Brown).

Aflam astfel ca aceasta crestere reflecta, pe de o parte, puterea brandurilor si, pe de alta parte, rezultatele financiare foarte bune ale producatorilor, intr-o categorie puternic consolidata. Cei mai mari berari din lume, AB InBev si SAB Miller, comercializeaza impreuna cateva sute de branduri. Mai mult, impreuna cu urmatorii doi jucatori, Heineken si Carlsberg, produc aproape jumatate din volumul de bere vandut la nivel mondial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related