170.000 RON, stansi in cadrul programului Lidl "Zambet de copil"

170.000 RON, stansi in cadrul programului Lidl "Zambet de copil"

In perioada 8 aprilie 2013 – 1 iunie 2013 s-a desfasurat cea de-a treia editie a programului "Zambet de copil", in cadrul careia clientii Lidl au donat 170.000 RON pentru ajutarea copiilor defavorizati din Romania. In urma campaniei, 300 de copii din centrele educationale ale Salvati Copii din Bucuresti, Cluj, Resita si Hunedoara vor avea hrana zilnica pe durata unui semestru scolar, informeaza un comunicat BDR Associates.

Prin acest program, Lidl Romania in parteneriat cu Salvati Copiii si-a propus sustinerea combaterii saraciei in randul copiilor. Conform ultimelor statistici, Romania este tara cu cel mai mare risc de saracie infantila din Uniunea Europeana, cu o rata de 32.9% - conform Eurostat (in 2011).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related