Cinema City desfasoara campania estivala "Fii star de Cinema City si castiga premii ca in filme"

Cinema City desfasoara campania estivala "Fii star de Cinema City si castiga premii ca in filme"

In perioada 12 iulie – 31 august 2013, Cinema City desfasoara campania "Fii star de Cinema City si castiga premii ca in filme", care include aproximativ 500.000 de premii. Cei care achizitioneaza bilete la film primesc carduri razuibile, prin care pot intra in tragerea la sorti pentru unul dintre marile premii propuse: un autoturism Mitsubishi ASX, un sejur de 5 stele in Republica Dominicana sau bilete de avion Lufthansa pentru orice destinatie din Europa. Promotia include si premii instant: bilete gratuite, meniuri si bauturi racoritoare, dulciuri Mars, CD-uri Cat Music, abonamente fitness World Class sau vouchere de reducere pentru pachete de turism, anunta un comunicat Oxygen PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related