3.500 de participanti si 20.000 de spectatori la evenimentul Dolce Sport "Cea mai mare ora de sport"

3.500 de participanti si 20.000 de spectatori la evenimentul Dolce Sport "Cea mai mare ora de sport"

Evenimentul "Cea mai mare ora de sport", desfasurat de Dolce Sport impreuna cu SmartAtletic si GetFit a avut peste 3.500 de participanti si 20.000 de spectatori. Acesta s-a desfasurat in perioada 6 – 8 iulie 2013 in Bucuresti, iar in Mamaia a avut loc intre 26 si 27 iulie. Evenimentul face parte din campania pro-sanatate "Miscarea face bine", demarata de Dolce Sport in 2011.

Cei mai activi dintre participanti au primit premii constand intr-o bicicleta, o pereche de ghete pentru Kangoo Jumps, suplimente nutritive si materiale promotionale.

"Cea mai mare ora de sport" 2013 a insemnat 20 de ore de miscare, 40 de clase de sport, 23 de tipuri de demonstratii, 72 de traineri - din Romania si strainatate. Participantii au avut varste cuprinse intre 3 si 70 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related