Lucrurile fara de care barbatii romani nu ar putea trai

Lucrurile fara de care barbatii romani nu ar putea trai

Raportul Men in Romania, realizat Lighthouse Group, care a analizat nevoile barbatilor romani, a aratat ca cei mai multi barbati nu-si imagineaza viata fara partenera sau sotie (85,2%) sau fara prieteni (75,3%). Podiumul lucrurilor fara care ei nu ar putea trai este incheiat de copii, mentionati de 72,6% dintre respondenti. Barbatii mai au nevoie de un loc de munca (72,4%) si sa fie conectati, telefonul mobil fiind mentionat de 69,8% dintre respondenti. Nici relaxarea sau rasplata pentru orele de munca nu sunt uitate, vacantele si calatoriile ocupand pozitia a sasea (61,1%), iar identitatea nationala ocupa locul sapte, fiind mai importanta pentru barbatii romani decat televizorul (60,1%), hobby-urile (52,9%)sau religia (50,2%).

Acesta este doar unul dintre lucrurile evidentiate de raportul Men in Romania, un studiu care vizeaza barbatii intre 20 si 55 ani din localitati cu peste 50.000 de locuitori. O parte din rezultatele studiului vor fi prezentate in premiera de Laura Jimbu (Research Manager, Lighthouse Group) in cadrul conferintei Marketing for Men 2013, singurul eveniment dedicat exclusiv consumatorului masculin, pe 12 si 13 septembrieReamintim ca astazi este ultima zi de inscriere la conferinta. 

Pana atunci, va prezentam doua mituri conturate in jurul barbatilor pe care studiul le infirma si pe care le vom discuta pe larg in cadrul evenimentului. Asadar, daca ati auzit de mitul care spune ca, in cazul barbatilor, dezvoltarea spirituala vine in contradictie cu viziunea lor pragmatica asupra vietii, uitati-l, pentru ca 43% dintre barbatii romani intervievati au declarat ca sunt partial de acord sau total de acord ca dezvoltarea spirituala e mai importanta decat dezvoltarea materiala. In plus, ei isi fac timp pentru relatiile personale sau pentru cele de cuplu, aproape 70% sustinand acest lucru.

Ei, si daca ati auzit si ca barbatii termina si mancarea din farfuria partenerelor, chiar daca este o scarita cu cartofi prajiti, pentru ca, nu-i asa, un stil de viata sanatos nu e tocmai pe lista prioritatilor lor, aflati ca aproximativ 55% dintre barbatii intervievati spun ca iau masuri pentru a avea un stil de viata mai sanatos.

Mai multe rezultate revelate de studiu aflati in exclusivitate la Marketing for Men 2013.

Marketing for Men 2013 face parte din seria de evenimente SMARK KnowHowDiscovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” UNIKA si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related