UNIKA vorbeste despre ce trebuie sa stie brandurile care livreaza produse custom-made barbatilor

UNIKA vorbeste despre ce trebuie sa stie brandurile care livreaza produse custom-made barbatilor

Nina Tudor (CEO, UNIKA) a vorbit despre criteriile dupa care barbatii aleg produsele din portofoliul companiei, in cadrul panelului de Masculine Insights & Solutions al celei de-a doua zile de la Marketing for Men 2013. Conferinta face parte din seria SMARK KnowHow si este primul primul eveniment de business dedicat exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman.

UNIKA este producator de produse din piele naturala si ecologica (agende, seturi de birou, portofele, genti de voiaj, serviete etc) si importator de stilouri si pixuri de lux. La intrarea pe piata, in 2007, compania a observat lipsa acestui tip de obiecte destinate barbatilor si a folosit finding-ul pentru a crea un portofoliu de produse destinate reprezentantilor sexului masculin din zona premium.

Urmarind comportamentul barbatilor romani la cumparaturi, Unika a realizat o linie de produse dedicate lor. Observatiile au fost ca, in general, ei trateaza achizitia unui produs ca pe o misiune pe care o au de indeplinit: stabilesc locul unde trebuie sa mearga, identifica obiectul care le satisface nevoia, il cumpara si pleaca.

Cel putin in ceea ce priveste tipul de produse pe care UNIKA il ofera, barbatii cauta lucruri care le inspira simplitate, eleganta si rafinament. Barbatul nu este interesat aproape deloc de preturi sau discount-uri si de multe ori nu vrea sa fie sfatuit. Foarte importanta pentru el este culoarea, fie ca vorbim de aspectul general al produsului, fie ca vorbim de detalii cum ar fi ata folosita pentru cusatura.

In ceea ce priveste detaliile care tin de manufactura, textura este importanta; barbatii prefera produse care sunt fine la atingere, dar nu lucioase. Inclinarea lor este mai degraba catre lucruri mate, care par vintage si care inspira, in acelasi timp, calitate. De asemenea, barbatii sunt foarte atenti la accesoriile produselor, pe care le prefera cu un aspect antic sau de culoarea nichelului.

Agendele sunt unele dintre produsele cele mai analizate de barbati. Majoritatea le aleg pe acelea cu linii drepte, care denota eleganta. Cand vine vorba despre culori, barbatii sunt conservatori, prefera culorile reci si rareori accepta combinatii de negru cu rosu sau verde. Spre exemplu, barbatul clasic prefera agenda cu coperta neagra, ata neagra si cant ivory, cel modern – coperta neagra, ata rosie si cant rosu si cel sofisticat – coperta neagra si cant auriu.

Pentru barbati, produsele pe care le aleg sunt o ocazie de a-si manifesta individualitatea, a povestit Nina Tudor. De aceea sunt foarte apreciate produsele personalizate. In acelasi timp, nu le place sa poarte lucruri pe care sunt imprimate monograme mari, asezate ostentativ, preferand, in schimb, ca initialele sa apara intr-o zona care nu este vizibila celor din jur.

Un alt criteriu important pentru barbati este usurinta cu care pot utiliza un anumit produs. De aceea inchizatoarea poate fi un element hotarator in procesul de achizitie. In acelasi timp, e esential ca produsele sa fie practice: compartimentarea sa fie simpla, manerele sa fie rezistente ca sa nu se strice si sa nu mearga frecvent la cumparaturi,

In ceea ce priveste ambalajul, pentru produsele destinate barbatilor acesta trebuie sa fie simplu, usor de desfacut. Pe de alta parte, femeile au nevoie de ambalaje complexe.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel a fost prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial a fost Air France, iar frufru a asigurat pauzele de creative food. Evenimentul a fost leathered by Unika si sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes,Cariere, The Institute, HotNews, Catavencii, Magazinul Progresiv, Zumzi,Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Despre UNIKA

UNIKA este unul dintre cei mai importanti producatori autohtoni de obiecte din piele pentru industria de advertising: agende, genti, packaging, albume foto si altele. Cum barbatii sunt consumatori importanti de asemenea produse premium, UNIKA s-a alaturat unicului eveniment dedicat marketingului pentru barbati, Marketing for Men, pentru a aduce informatii si inspiratie despre produsele din piele adresate barbatilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related